Pewnie niejedna z Was zadaje sobie to pytanie. Jak się wyróżnić? Wśród konkurencji, wśród tłumu na Instagramie, wśród wszystkich treści z którymi mamy do czynienia każdego dnia?
Dam Ci kilka wskazówek, które mam nadzieję mogą być inspirujące:
1. Zainwestuj we współpracę z grafikiem. Nie wyobrażam sobie biznesu, w którym wszystko robimy sami. Rozwijając swoje działania potrzebujemy podwykonawców. Grafik to jedna z osób z którą powinniśmy współpracować regularnie i niech to będzie taka inwestycja jak frezarka czy lampa 😉
2. Identyfikacja wizualna. Zdecyduj, jakimi kolorami będziesz się wyróżniać (max 3), jakie czcionki wybierzesz w grafikach czy na story i trzymaj się tego. Spójny wizualnie, kolorystycznie i contentowo profil na pewno bardziej będzie przeciągał i zachęcał do zostania na dłużej.
2. Trochę kontrowersyjnie, ale obserwuj swoją konkurencję i ich słabe strony, które możesz przekształcić na swoje plusy. Czego brakuje Ci na niektórych profilach? Czego wolałabyś mniej lub więcej? Wyciągnij takie wnioski, zapisz, a być może będziesz osobą, która przeciągnie do siebie grupę odbiorców i zbuduje społeczność, zaangażowaną społeczność😉
4. Bądź w Social mediach regularnie. To myślę będzie jednym z większych wyróżników, bo wiele kont jest po prostu martwych i nie robi nic lub nie daje odbiorcom żadnej wartości. Przeznaczaj sobie konkretną ilość czasu na działania w social mediach i bądź tutaj w konkretnym celu, wcześniej to planując.
Mam nadzieje, że wskazówki z tego tekstu będą dla Ciebie pomocne i wdrożysz je jak najszybciej do swoich działań. Powodzenia!